۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۳۹۹۰۰
جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان مازندران با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار گردید.

به گزارش خرنگار پایداری ملی، جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان مازندران با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان، رئیس و اعضاء کارگروه مذکور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار گردید.

تشکیل جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان مازندران با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل

دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به نقش مهم اقتصاد و تجارت در جامعه با بهره گیری از کلام گهربار مولای متقیان حضرت علی (ع) ، انجام کارهای فرهنگی، اجتماعی توأم با اقتصادی را ضروری و حیاتی دانستند و وظیفه اصلی پدافند غیرعامل را مصون سازی و شناخت تهدیدات و آسیب­ ها ذکر کرد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان، رمز موفقیت کارگروه های تخصصی 12 گانه پدافند غیرعامل استان در شرایط اضطرار و بحران را آمادگی هرچه بیشتر و حفظ مدیریت کارآمد دستگاه­های اجرایی بیان نمود.

وی با تشریح چهارگانه انقلاب صنعتی، به مدیریت کردن تجدد با رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در عصر حاضر تأکید و اولویت مهم کاری خویش را خدمت به مردم جامعه ذکر کرد.

 منفردی، مدیریت کردن اقتصاد جامعه با بهره گیری از ایده و نظرات اساتید و صاحب نظران در حوزه اقتصاد را از الزامات پدافند غیرعامل دانست.

دکتر محمدپور رئیس سازمان و کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان با ضروری خواندن اتخاذ تمهیدات قبل از وقوع بحران یا حوادث و داشتن آمادگی لازم  دستگاه های ذیربط در مواقع اضطرار را مصداق بارز پدافند غیرعامل دانست.

وی بر نکوداشت هفته پدافند غیرعامل سالجاری، فرهنگ سازی، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان ادارات صنعت، معدن و تجارت، کارخانجات و صنایع سراسر استان و افزایش آمادگی وشناسایی تهدیدات در حوزه صنعت تأکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر