۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۹۵۹۵
اولین جلسه ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان با حضور اعضا و به ریاست مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار گردید.

 

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین جلسه ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان با حضور اعضا و به ریاست مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار گردید.

دکتر منفردی مدیرکل و دبیر ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان با اعلام ۸ الی ۱۴ آبان به عنوان هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل، هدف از برگزاری جلسه را هر چه باشکوه تر برگزار نمودن برنامه های هفته پدافند عنوان و این هفته را فرصت مغتنمی برای انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری ها و نهادینه کردن اهمیت و ضرورت تحقق اهداف پدافند غیرعامل در جامعه دانستند.

دبیر ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان، شعار این هفته در سالجاری را (پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی) اعلام و بر پایبندی عملی و اجرایی به فرمایشات مقام معظم رهبری و تبیین ضرورت اهمیت پدافند غیرعامل در جامعه و پیشرفت امور به ویژه فرهنگ سازی پدافند غیرعامل تأکید کردند.

ایشان به نقش مهم و تاثیرگذار دانشجویان و دانش آموزان در جامعه اشاره و بهره­گیری از ظرفیت دانشگاه ها، آموزش و پرورش، صدا و سیما، ائمه جمعه، سازمان های مردم نهاد و نیروی مقاومت بسیج در راستای فرهنگ سازی پدافند غیرعامل را از ضروریات دانستند.

در پایان جلسه، هر یک از حاضرین ضمن اعلام همکاری در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل به بیان دیدگاهها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر