۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۳۹۲۸۹
معاون فنی و نظامات سازمان پدافندغیرعامل کشور:
صدراله پوربرات معاون فنی سازمان پدافندغیرعامل با تأکید بر دانش فنی بالای مهندسان استان و پتانسیل موجود خواستار طراحی و اجرای الزامات پدافندغیرعامل در ساختمان های مشمول مبحث 21 شد و هدف از مبحث 21 را مقاوم سازی در کل استان و اماکن دارای جذابیت برای دشمن برشمرد و خاطر نشان کرد برای حصول به این امر تهیه شناسنامه پدافندی ساختمان دارای اهمیت، یک ضرورت اساسی تلقی می شود و باید در دستور کار نظام مهندسی قرار گیرد .
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافندغیرعامل در نشست بررسی راهکارهای اجرایی شدن مبحث 21 مقررات ملی ساختمان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی اهواز گفت :امروز وضعیت ساخت و سازهای شهری بدون رعایت ضوابط بالا دستی و طرح های تفضلی نگران کننده است. که این امر موجب می شود ما در شرایط بحران هزینه های هنگفتی را برای کاهش آثار ناشی از بحران هزینه کنیم .

حسین منفردی با اشاره به توانمندی های استان تدوین شیوه نامه اجرای مبحث 21 را گامی مهم برای ساخت و سازهای اصولی و کاهش حجم خسارات در بحران برشمرد .

معاون فنی و نظامات سازمان پدافندغیرعامل کشور: دانش فنی مهندسان مازندران بسیار بالاست

صدراله پوربرات معاون فنی سازمان پدافندغیرعامل با تأکید بر دانش فنی بالای مهندسان استان و پتانسیل موجود خواستار طراحی و اجرای الزامات پدافندغیرعامل در ساختمان های مشمول مبحث 21  شد و هدف از مبحث 21 را مقاوم سازی در کل استان و اماکن دارای جذابیت برای دشمن برشمرد و خاطر نشان کرد برای حصول به این امر تهیه شناسنامه پدافندی ساختمان دارای اهمیت، یک ضرورت اساسی تلقی می شود و باید در دستور کار نظام مهندسی قرار گیرد .

علی نیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، عضویت 35 هزار نفر در نظام مهندسی ساختمان استان و استقرار دبیر خانه ملی HSE در صنعت ساختمان را از ویژگی های برجسته استان مازندران برشمرد و خاطر نشان کرد از این قابلیت بایددر سطح ملی در حوزه ایمنی بهره کافی برده شود و در این راستا برنامه های خوبی با پدافندغیرعامل استان در حال تدوین می باشد .


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر