۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۹۲۵۶
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان :
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در جلسه هم اندیشی و هماهنگی اجرای برنامه های مختلف حوزه پدافند غیرعامل برگزاری دوره های آموزشی، رزمایش و فرهنگ سازی را از اولویت ها و محورهای مهم پدافند غیرعامل در استان سمنان برشمرد.
به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در جلسه هم اندیشی و هماهنگی اجرای برنامه های مختلف حوزه پدافند غیرعامل برگزاری دوره های آموزشی، رزمایش و فرهنگ سازی را از اولویت ها و محورهای مهم پدافند غیرعامل در استان سمنان برشمرد.

ایرج کارخایی با توجه به اهداف، رسالت و نقشی که پدافند غیر عامل در پیش بینی و پیشگیری از انواع تهدیدات دشمن، مصون سازی ایجاد بازدارندگی، افزایش پایداری، استمرار خدمات رسانی و حفظ و حراست از سرمایه‌ها و دارایی های مادی و معنوی کشور برعهده دارد خواستار توجه جدی به مقوله پدافند غیرعامل در سطوح مختلف استانی، شهرستانی و دستگاهی شد.

برگزاری دوره های آموزشی، رزمایش و فرهنگ سازی از اولویت‌های پدافند غیرعامل است

وی با اشاره به رشادت ها ، مجاهدت های رزمندگان اسلام، ایثارگران و شهدای گرانقدر دفاع مقدس این دوران باشکوه را بهترین تجربه پدافند غیرعامل برشمرد و افزود با توجه به مستمر بودن تهدیدات دشمنان ضرورت دارد با محور قرار دادن اصول و مبانی پدافند غیر عامل همواره با فرهنگ‌سازی، آموزش و رزمایش آمادگی‌های لازم برای مقابله با ترفند ها و توطئه های نظام سلطه را داشته باشیم.

همچنین اعضای جلسه برنامه های مختلف دستگاه‌های اجرایی را در عرصه پدافند غیرعامل بیان داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر