۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۳۹۱۰۹
اداره کل پدافندغیرعامل
روابط عمومی اداره کل پدافند غیرعامل بیست و ششمین جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات پدافندغیرعامل استان روز یک شنبه باحضور مدیرکل پدافندغیر عامل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و دکتر نوری مجری طرح جامع پدافند غیرعامل استان مازندران و اعضای کارگروه تخصصی امداد و نجات در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آزاد مردان طول تاریخ، بویژه شهدای سرافراز جمهوری اسلامی ایران و قدردانی از زحمات رئیس، دبیر و اعضای کارگروه امداد و نجات، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا در عمل بتوانیم در راستای اهداف سیدالشهدا حرکت کنیم تا آزادی، انسانیت و عدالت در جامعه  رواج پیدا کند.

دبیر شورای پدافند غیرعامل با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) : " مَنْ نَفّسَ کُرْبَةَ مُؤْمِنٍ فَرّجَ اللّهُ عَنْهُ کُرَبَ الدّنیَا وَ الاخِرَةِ. هرکه گرفتارى مؤمنى را برطرف کند، خداوند گرفتاری­هاى دنیا و آخرتش را برطرف مى‏کند." بیان داشت خدمت به خلق علاوه بر وظایف اداری از نگاه دینی عبادت محسوب می­شود.

برگزاری بیست و ششمین جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات پدافندغیرعامل استان مازندران

به 2 هدف از 5 اهداف مهم پدافند غیرعامل ( ارتقاء پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران ) اشاره و دو عامل اعتماد به نفس بالا و آرامش درونی را از ضروریات تحقق اهداف فوق برشمردند و بیان داشتند؛ برای تقویت و گسترش این دو عامل، کسب علم، آگاهی و تجربه در دو حوزه نظری و عملی لازم و ضروری است.برای کسب علم نیاز به آموزش است و آموزش­ها هم باید به گونه­ای طراحی و اجرا شود که نتایج آن هم منجر به عملکرد بهتر و مطلوبتر و هم منجر به آرامش درونی و افزایش اعتماد به نفس شود.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با تأکید بر آموزش و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه، از تدوین شیوه­نامه جدید آموزشی بمنظور تقویت و ارتقاء سطح کیفی آموزش­ها و همچنین از تأیید اهداف استراتژی و
اولویت­های کاری پدافند غیرعامل استان توسط استاندار محترم و رئیس شورای پدافند غیرعامل خبر داد.

در ادامه دکتر اکبری  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) از اعضای کارگروه  خواست تا نقش موثر  پدافندغیرعامل  در موضوع امداد ونجات عملیاتی شود. ایشان با اشاره به کار ارزشمند طرح جامع پدافندغیرعامل در استان، لازمه موفقیت آن را ورود فعال کارگروه های تخصصی جهت به سرانجام رسیدن طرح دانستند.

در پایان دکتر نوری مجری طرح جامع پدافندغیرعامل مازندران توضیحات کاملی در خصوص طرح بیان نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر