۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۶۴۰
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری استراتژی آینده کشور را مشخص کردند، گفت: ایشان بر این موضوع تاکید کردند که تمام مسئولیت متوجه مسئولان است و تمام مشکلات به مباحث داخلی برمی گردد.

به گزارش پایداری ملی، سیدابوالفضل موسوی، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در سخنانشان استراتژی نظام را تعیین کردند یعنی سیاست های کلی نظام هم در بعد خارجی و هم در بعد داخلی چه بحث معیشت و چه موارد دیگر را مطرح کردند.

 وی اظهار داشت: ایشان بر این موضوع تاکید کردند که تمام مسئولیت متوجه مسئولان است و تمام مشکلات به مباحث داخلی برمی گردد و مدیریتی که باید در کشور وجود داشته باشد، منظورشان از این مدیریت یعنی همراهی قوای مقننه، مجریه و قضاییه با یکدیگر برای فایق آمدن بر مشکلات بود.

 نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر مدیران ما انقلابی باشند و قوانین و ضوابط قضایی این مسئله را اداره کند ما می توانیم مشکلات داخلی را حل کنیم، افزود: برخی معتقدند اگر ما با کشورهای خارجی مذاکره نداشته باشیم نمی توانیم مشکلات را حل کنیم اما مقام معظم رهبری تاکید کردند که تمام مشکلات داخلی است و قسمت عمده این مشکلات به مدیریت داخلی برمی گردد که امیدواریم بتوانیم به این مسئله توجه بیشتری داشته باشیم و به توان داخلی که تکیه به نیروی انسانی و ظرفیت های داخلی است، بیشتر توجه کنیم.

 موسوی گفت: ما در داخل کشور نیروی انسانی زبده ای داریم که این نیروی انسانی می تواند با استفاده از ظرفیت خود مشکلات را حل کند.

 وی همچنین با اشاره به این بخش از سخنان مقام معظم رهبری در مورد اینکه "ما با آمریکا نه مذاکره می کنیم و نه جنگ" گفت: مقام معظم رهبری بر این مسئله تاکید کردند که در بحث برجام و توافق نظر مساعدی نداشته اند و در عین حال گفتند که ایران را مقتدر می بینند و آمریکا و هیچ کشور دیگری نمی تواند ما را تهدید کند و نباید از تهدیدهای نظامی آمریکا و دیگران ترسید. اگر ترس ما را فرا گیرد قطعا ما شکست می خوریم.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شاید آنها ما را تهدید نظامی کنند و شاید ما تا حدودی ضربه بخوریم ولی هیچگاه شکست نمی خوریم.

منبع : شبستان

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر