۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۳۵۶۸۲
كميسيون مقابله با تهديدات بيوتروريسم استان اصفهان در راستاي افزايش دانش تخصصي در حوزه بيوتروريسم اقدام به برگزاري دوره آموزشي آشنايي با تهديدات بيوتروريسم نمود.

 كميسيون مقابله با تهديدات بيوتروريسم استان اصفهان در راستاي افزايش دانش تخصصي در حوزه بيوتروريسم اقدام به برگزاري دوره آموزشي آشنايي با تهديدات بيوتروريسم نمود.

برگزاري دوره پيشرفته مقابله با تهديدات بيوتروريسم جهت اعضاء كميسيون در استان اصفهان

در اين دوره آموزشي كه با حضور اعضاي كميسيون مقابله با تهديدات بيوتروريسم استان اصفهان و دبيران كميسيون مربوطه در شهرستان برگزار شد دكتر رحيمي از اساتيد خبره سازمان پدافندغيرعامل كشور به تشريح علمي حوزه بيوتروريسم و مصاديقي از تهديدات اين حوزه پرداخت. وي همچنين با ارائه راه كارهاي علمي و اجرايي براي مقابله با اينگونه تهديدات بر ضرورت هماهنگي و هوشياري بيشتر دستگاه ها تاكيد نمود.

صفدريان مديركل پدافندغيرعامل نيز در اين دوره آموزشي پس از برشمردن اقدامات ارزشمند كميسيون مقابله با تهديدات بيوتروريسم بر ضرورت نظارت و اهتمام ويژه اعضا كميسيون بر حوزه تهديدات بيوتروريسمي تاكيد, وبا اشاره به برخي تعصبات غيرمنطقي برخي افراد مبني بر عدم طرح آسيب پذيري و تهديدات متصور بر حوزه بيوتروريسم با توجيه احتمال تحريك اذهان عمومي، ضمن تشريح برخي از بي مبالاتي هاي مسئولين در برخي كشورها و حوادث و تبعات حاصله از وقوع تهديدات بيوتروريسمي در همان كشورها، توجيه هراس افكني بي مورد بر مردم را غيرقابل قبول عنوان و اذهان نمود با توجه به اينكه كشور ما همواره مورد هدف تهديدهاي مختلف بوده و بحمدا... ملت شريف ايران اسلامي همواره بدون هرگونه اضطراب و تاثير پذيري از تهديدات محتمل و حادث شده با درك و انگيزه مثال زدني اين تهديدات را پشت سر گذارده، لذا، زيبنده نمي باشد كه برخي از رده ها با توجيه احتمال تشويش سازي اذهان عمومي، از مطرح شدن تهديدات متصور در جلسات كميسيون و جلسات آموزشي و نهايتاً اتخاذ تدابير آمادگي ساز ممانعت عمل آورند.

در پايان برخي از حضار پرسش هاي خود را پيرامون مسائل و مصاديق و تهديدات خاص زيستي مطرح و پاسخ لازم در جلسه ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر