۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۵۱۱۲
استاندار قزوین گفت: برای کاهش هزینه های تهدید در عرصه های مختلف باید همه پروژه های عمرانی در استان پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: موضوع پدافندغیرعامل از موارد مهمی است که همه مدیران باید آن را جدی بگیرند و به آن اهمیت دهند.
وی افزود: پیش بینی یک درصد از اعتبارات تملک دارایی در حوزه پدافند غیر عامل یک موضوع تشریفاتی نیست بلکه مدیران باید از این محل بتوانند برای تقویت آمادگی دستگاههای خود در این حوزه استفاده کنند.

استاندار برگزاری جلسات پدافندغیرعامل را ضروری دانست و یادآورشد: حضور مدیران و یا نمایندگان دستگاههای اجرایی بویژه خدمات رسان در جلسات پدافندغیرعامل ضروری است تا بتوانیم آمادگی خود را تقویت کنیم.
وی بر استفاده از ظرفیت دانشگاههای استان در پدافندغیرعامل تاکید کرد و گفت: با بهره گیری از راهکارهای قانونی و مصوب شده می توانیم از توان دانشجویان در این زمینه استفاده کنیم.
زاهدی اظهارداشت: در مراکز حساس مانند نیروگاهها باید به پدافندغیرعامل توجه جدی شود تا در مواقع تهدید بتوانیم از بحران بخوبی عبور کنیم.
استاندار قزوین اضافه کرد: برگزاری رزمایش در دستگاههای اجرایی لازم است مستمر باشد و مدیران در این مانورها که آمادگی نیروهایشان را بالا می برد با جدیت شرکت کنند.

زاهدی در خصوص پیگیری اعطای یارانه برای دوگانه سوز شدن نانوایی های استان مطالبی بیان کرد و اظهارداشت: اداره غله موظف است گزارشی در این زمینه را آماده و ارائه کند تا وضعیت نانوایان مشخص شود.
استاندار قزوین ضرورت آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه پدافند غیرعامل را یادآورشد و گفت: موضوع آموزش نیروها از سوی هلال احمر و مدیریت بحران و اداره پدافند در استانداری با جدیت پیگیری شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر