۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۳۴۷۳۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی با اشاره به آغاز فصل تب کریمه کنگو خواستار آگاهی بخشی مردم شد.

لزوم آگاهی بخشی به مردم با آغاز فصل تب کریمه کنگو /خروج از تلگرام  با امنیت مردم مرتبط استبه گزارش خبرنگار پایداری ملی؛ نشست پدافند غیر عامل با موضوع تب برفکی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تفرش برگزار شد.

عسکری مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی در حاشیه نشست پدافند غیر عامل که با موضوع تب برفکی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تفرش برگزار شد،  با بیان اینکه فصل تب کریمه کنگو آغاز شده ، خواستار آگاهی بخشی مردم به موضوع شد.

عسگری گفت: در راستای پدافند غیرعامل کشور آموزش و رصد تهدیدات متصور سایبری، شیمیایی، زیستی ، اقتصادی و مردم را با توجه به نظرات استاندار در سال ۹۷ در استان  اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی ادامه داد: با توجه به شرایط خاصی که در کشور داریم رصد این تهدیدات و تسهیل مدیریت بحران‌های احتمالی در حوزه ها‌ی مختلف از برنامه‌هایی است که در حوزه پدافند غیرعامل داریم.

خروج  از تلگرام با امنیت مردم مرتبط است

وی با اشاره با اینکه حملات سایبری باید در قالب ظرفیت‌های خوب و ظرفیت‌های خطر دیده شود بیان کرد: موضوع خروج ما از تلگرام یک موضوع امنیتی است نه یک موضوع دولتی و باید میزان امنیت اطلاعات خود را بالا ببریم.

عسگری همچنین بودجه پدافند غیرعامل استان مرکزی در سال ۹۷ را ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

 شرفلو رییس دامپزشکی شهرستان تفرش هم در این نشست گفت: بیماری تب برفکی موجود با سویه o. در سال ۲۰۱۶ است که برای مقابله با آن ۳ نوع واکسن در سطح استان داریم که تزریق این واکسن‌ها از نیمه فروردین آغاز و بحث کلاس‌های آموزشی هم در این باره انجام شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر