۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۳۴۵۳۷
اولین جلسه کمیته پدافندغیرعامل شهرستان بابل در تاریخ97/2/20 با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل استان مازندران در محل سالن جلسات فرمانداری بابل برگزار شد.
اولین جلسه کمیته پدافندغیرعامل شهرستان بابل در تاریخ 97/2/20 با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل  استان مازندران در محل سالن جلسات فرمانداری بابل برگزار شد.

نبوی، مدیر کل پدافندغیرعامل استان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و علمای ارزشمند این شهرستان، از اقدامات موثر کمیته پدافندغیرعامل شهرستان در سال 96 تشکر کرد. ایشان امنیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را در گرو رعایت اصول پدافندغیرعامل دانست و بر خدمت رسانی به موقع و ایجاد مصونیت در جامعه تاکید کرد.

 دبیر شورای پدافندغیرعامل غیر عامل استان، با اشاره به اهمیت دانش بومی ، ایراد داشت جهت مقابله با هجمه های سایبری باید دانش بومی را در فضای سایبر و مجازی تقویت کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند زیستی استان با اشاره به احتمال شیوع بیماری های مشترک انسان و دام ، خواستار همکاری کلیه دستگاههای اجرایی با اداره دامپزشکی جهت مقابله با این گونه بیماریها شد.

ایشان اطلاع رسانی بهینه  اقدامات موثر دولت را جهت ایجاد امنیت روانی در جامعه حائز اهمیت دانست و بر استفاده از ظرفیت رسانه های محلی و ملی ، سازمان های مردم نهاد و فضای مجازی جهت پیشبرد اهداف مورد نظر تاکید کرد.

ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل نیز در این جلسه ضمن تشکر از تلاش ها و حمایت های مجموعه اداره کل پدافندغیرعامل استان ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط کمیته پدافندغیرعامل این شهرستان را ارائه و در پایان سایر اعضای جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر