۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۲۹۰۰
استاندار گیلان:
مصطفی سالاری به نقش پدافند غیرعامل در کاهش آسیب ها در بخش های مختلف هم اشاره کرد و افزود : پداقند غیرعامل اهرمی قوی برای کاهش آسیب ها ی ناشی از خطرات غیر طبیعی است و باید در همه تصمیم گیری ها ی کلان و غیر کلان لحاظ شود.

به گزارش خبرنگارپایداری ملی ،استاندار امروز در نهمین نشست شورای برنامه ریزی استان که امروز برگزار شد با اشاره به اهمیت فعالیت کمیته های ۴۸ گانه گفت : مهمترین رسالت کمیته های ۴۸ گانه کمک به توسعه استان است و باید با برنامه ریزی و گرفتن تصمیمات درست به این هدف برسیم.

مصطفی سالاری به نقش پدافند غیرعامل در کاهش آسیب ها  در بخش های مختلف هم اشاره کرد و افزود : پداقند غیرعامل اهرمی قوی برای کاهش آسیب ها ی ناشی از خطرات غیر طبیعی است و باید در همه تصمیم گیری ها ی کلان و غیر کلان لحاظ شود.
 
وی بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در گیلان هم تاکید کرد و افزود : مسئولان با رفع موانع و کاهش کاغذ بازی های اداری سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری بیشتر ترغیب کنند.

استاندارهمچنین به نقس رسانه استانی در معرفی هویت بومی گیلان درحوزه ملی و بین المللی هم اشاره کرد و گفت : برای ساخت سریال هایی با محوریت معرفی پیشینه تاریخی و فرهنگی گیلان از رسانه استانی حمایت می شود.

دراین نشست همچنین حجت الاسلام افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، مرادی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری ، ظهیری مدیر کل صدا و سیما ی مرکز گیلان و سیاوش پور رییس کل دادگستری گیلان ، هر یک نظرات خود را در خصوص دستور جلسه بیان کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر