۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۳۲۷۳۳
خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان از اداره کل پدافندغیرعامل کردستان بازدید و با همکاران این اداره کل دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان از اداره کل پدافندغیرعامل کردستان بازدید و با همکاران این اداره کل دیدار کرد.

در این بازدید خوش اقبال در ابتدای سخنان خود از تلاش و زحمات همکاران این حوزه در زمینه های مختلف تشکر و قدر دانی نمود و افزود که نقش پدافندغیرعامل در افزایش امنیت کشور غیرقابل انکار می باشد و همه دستگاه ها و مدیران ستادی استانداری باید در زمینه اجرای اهداف و سیاست های پدافندغیرعامل این مجموعه را یاری نمایند.

بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان از اداره کل پدافندغیرعامل

در ادامه رضایی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری کردستان ضمن خیر مقدم و تبریک به  خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی از زحمات جناب آشناگر معاون سابق سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تقدیر و افزود ان شا الله با دیدگاه و نگاه کارشناسی که در وجود معاون سیاسی وجود دارد موضوع پدافندغیرعامل در استان کردستان با جدیت و تلاش بیشتر همه اعضای شورای پدافند و کارگروه ها دنبال خواهد شد و شاهد انجام کارهای مفید و موثری در سطح استان باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر