۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۲۶۵۰
ششمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان خراسان جنوبی در سال جاری به ریاست جانشین استاندار و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی و فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل و تمامی اعضاء قرارگاه در محل دفتر فرماندهی سپاه انضارالرضا (ع) برگزار شد.

ششمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان در سال جاری به ریاست جانشین استاندار و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی و فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل و تمامی اعضاء قرارگاه در محل دفتر فرماندهی سپاه انضارالرضا (ع) برگزار شد.

ششمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان در سال جاری برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر عابدی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن اعلام دستورکار جلسه، از پیگیری ها در روند نگارش و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان خبر داد.

وی با بیان اینکه آئین نامه مرزبانی زیستی در حال نگارش و تدوین می باشد بر مشارکت تمامی دستگاه های عضو قرارگاه پدافند زیستی در امر تدوین این آئین نامه تاکید کرد.

همچنین دکتر عابدی با تاکید بر تجهیز و برطرف کردن کمبودهای درمانگاه مرز ماهیرود افزود : این امر بر جلوگیری و کاهش انتشار بیماری های مشترک بین انسان ودام تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ششمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان در سال جاری برگزار شد.

در ادامه جلسه اعضاء به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند.

در پایان این جلسه سردار قاسمی فرمانده سپاه انضارالرضا (ع) بر کنترل و نظارت بر سلامت کالاهای وارداتی از مرزهای استان تاکید کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر