۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۳۲۶۱
سردار سلامی:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: میدان موازنه قوا در جهان با رقابت راهبردی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا توصیف می‌شود که این در حالی است که در گذشته میدان موازنه قوا در رقابت آمریکا و شوروی توصیف می‌شد.
سردار "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش نهضت روشنگری که با حضور پایوران سپاه فجر استان فارس و یگان‌هایی از نیروی هوایی و دریایی سپاه در این استان برگزار شد، امام(ره) را بیدارکننده عالم از خواب غفلت دانست و گفت: امام خمینی(ره) مسیر بشریت را برای قرن‌ها باز گذاشت و اسلام را دوباره تجدید حیات داد و بعثت مجددی در حیات اسلام رقم زد و مسلمانان عالم را از خواب غفلت بیدار کرد.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) توانست منطق اسلام را در زیباترین عبارات به همه جهان معرفی کند و قدرت‌های بزرگ را در بی منطقی به شکست بکشاند.

سردار سلامی با بیان این مطلب که حضرت امام(ره) نظم ساخته شده قدرت‌های بزرگ را فرونشاند، تصریح کرد: امام راحل توانست یک جنگ بزرگ را علیه صف‌بندی جهانی در زیباترین شکل به انتها برساند و سرانجام با قلبی مطمئن و دلی آرام محضر حق تعالی را درک کند.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان داشت: اگر خداوند حضرت امام خمینی(ره) را از ما گرفت به ما رهبری عنایت کرد که در اندیشه، ژرفای تفکر، آینده‌نگری، قدرت و نفوذ در دنیای ذهن دشمن، قدرت ذهن خوانی دشمن، روح وارستگی، فداکاری، شجاعت، خردمندی و عقلانیت، اسلام شناسی و منطق، به انفعال کشاندن دشمن، رأفت و مهربانی و قدرت الهام‌بخشی برای همه عالم اسلام نمونه است و این خود مائده الهی و از عنایات خاصه حضرت حق تعالی است.

وی با بیان اینکه امروز توازن قوا در جهان تغییر کرده است، تصریح کرد: میدان موازنه قوا در جهان با رقابت راهبردی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا توصیف می‌شود که این در حالی است که در گذشته میدان موازنه قوا در رقابت آمریکا و شوروی توصیف می‌شد.

سردار سلامی با بیان این مطلب که ما همه تحولات را رصد می‌کنیم، گفت: امروز دشمن به ناکامی و عدم توفیق رسیده است و ایران در تمام صحنه‌ها پیروز آشکار بوده و همه روندها و استراتژی که دشمن برای مدیریت بر تحول اسلام طراحی کرده است را با انتقال روح مقاومت با ناکامی مواجه کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ۲۴ خرداد افزود: انتخابات برای ما یک رخداد سیاسی داخلی نیست، بلکه یک عملیات در یک مجموعه جنگ عملیاتی است و امروز نبرد در اندیشه و باورهای ماست.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور نیز با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همیشه حماسه‌ساز بودند، گفت: مردم ما از آغاز نهضت امام روح الله حماسه‌ساز بوده‌اند و این حماسه‌سازی به واسطه مکتب اسلام و قرآن است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر