۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۲۲۱۶
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به آغاز ‌روند نزول آمریکا هم از نظر سیاسی و هم از نظر نظامی اشاره کرد و گفت: با عنایت خدا در همین قرن حاضر شاهد برقراری حکومت اسلامی به مرکزیت ایران در دنیا خواهیم بود.
به گزارش پایداری ملی ،سردار سر لشکر سید یحیی رحیم‌صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری بعد از ظهر امروز در یادواره 505 شهید دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت شهرستان‌های چالوس و کلاردشت که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه هر کشوری برای حفاظت از کیان خود و نظام سیاسی خود ارزشمندترین چیزهای خویش را به‌ میدان می‌آورد، اظهار کرد: تمام کشورها برای تحقق اهداف خود و حفاظت از کیان و نظام خود برای سرنگونی در مقابل دشمنان با تمام وجود ایستادگی می‌کند.

رحیم‌صفوی با اشاره به اینکه امروز نظامیان آمریکا و سیاسیون آنها قادر به تصمیم‌گیری در مورد حمله نظامی به ایران نیستند، بیان کرد: این موفقیت ناشی از هدایت مقام معظم رهبری و ایستادگی بسیجیان است.

وی به آغاز ‌روند نزول آمریکا هم از نظر سیاسی و هم از نظر نظامی اشاره کرد و افزود: با عنایت خدا در همین قرن حاضر شاهد برقراری حکومت اسلامی به مرکزیت ایران در دنیا خواهیم بود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا خاطر‌نشان کرد: شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم را به‌ بیش از یک‌میلیارد و 600 هزار مسلمان دنیا داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر