۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۳۱۸۴۵
مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان :
صفدريان با حضور در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و ديدار با دكتر چنگيز رئيس اين دانشگاه به بررسي آخرين وضعيت تهديدات زيستي و اقدامات انجام گرفته در قرارگاه پدافند زيستي پرداخت.

روز گذشته صفدريان مدير كل پدافندغير عامل استان اصفهان با حضور در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و ديدار با دكتر چنگيز رئيس اين دانشگاه به بررسي آخرين وضعيت تهديدات زيستي و اقدامات انجام گرفته در قرارگاه پدافند زيستي پرداخت.

بازديد مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان از دانشگاه علوم پزشكي اصفهان

در اين جلسه صفدريان ضمن تقدير از زحمات دكتر اصغري رئيس سابق دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و تبريك انتصاب خانم دكتر چنگيز به عنوان رئيس دانشگاه، ضمن اشاره به اقدامات انجام گرفته در مقابله با تهديدات زيستي در قرارگاه پدافند زيستي استان، نقش محوري دانشگاه علوم پزشكي در پيشبرد اهداف قرارگاه پدافند زيستي تأكيد نمود.

در ادامه با تأكيد بر لزوم هماهنگي ميان دستگاه هاي ذي ربط در مقابله با تهديدات زيستي عمده بويژه موج هاي چند سال اخير بيماري هاي مشترك ميان انسان و دام نظير آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان ، تب كريمه كنگو و ... به اهميت پيش گيري و آماده بودن دستگاه ها براي مقابله با شيوع اين بيماري ها و كنترل آن در قالب قرارگاه پدافند زيستي و كارگروه هاي مربوطه تأكيد نمود.

دكتر چنگيز رئيس دانشگاه علوم پزشكي اصفهان نيز ضمن پر اهميت دانستن حوزه پدافند غيرعامل اظهار داشت كادر آموزشي و درماني دانشگاه با دقت و هوشياري كامل نسبت به رصد تهديدات زيستي كه سالهاست جامعه را به خطر بياندازد اهتمام ورزيده و با اهتمام دستگاه هاي اجرايي ديگر آمادگي مقابله و كنترل اين دسته از بيماري ها را دارد، ايشان همچنين از اعلام آمادگي اداره كل پدافند غيرعامل استان در بحث ارائه مشاوره و هدايت، اجراي تدابير پدافندغير عامل در حوزه هاي سايبري، كالبدي و زيستي دانشگاه استقبال كرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر