۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
کد خبر: ۳۱۷۸۲
همدان؛
روز چهارشنبه ششم دی ماه اداره کل پدافند غیرعامل با دعوت از متخصصین و کارشناسان IT و برخی شرکت های مرتبط با این حوزه، اقدام به برگزاری جلسه هماهنگی به منظور برگزاری مطلوب دو همایش سایبری در استان همدان کرد.

به گزارش خبرنگار پایدارب ملی، در ابتدای این جلسه مهندس صوفی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مدعوین اشاره ای به اهمیت این حوزه در استان همدان کرد.

برگزاری دو همایش سایبری دستور کار جلسه پدافند غیرعامل

وی افزود: همانطور که مستحضر هستید این فناوری با سرعت شگرفی در حال رشد و توسع است و عدم آگاهی ما از این دانش، اهداف، سیاست ها و دستاوردهای نوین این حوزه، هم منجر به کاهش رشد و توسعه کشور در این بخش است و هم عاملی است تا کشورها و افراد خرابکار و سودجو با اهداف شوم خود، مخاطراتی را برای مردم عزیز ایجاد کنند، پس نیاز ما به برگزاری اینچنین همایش هایی بوضوح مشخص است. لذا از این فرصت استفاده کرده و از شما عزیزان می خواهم تا با یاری اداره کل پدافند غیرعامل ما را در برگزاری هرچه بهتر این همایش ها مدد رسانید.

در ادامه هر یک از حضار به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد: دو همایش سایبری در بهمن ماه سالجاری برگزار شود. یک همایش به صورت تخصصی برای مسئولین IT و حراست دستگاه های مختلف استان و دیگری به صورت عمومی برای مسئولین و فرمانداران استانی و شهرستانی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر