۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۳۱۵۹۶
مانور پدافند غیرعامل
مانور پدافند غیرعامل تست عملکرد تخلیه تحتانی سد طرق در روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، و جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه‎ای مشهد انجام گردید.
مانور پدافند غیرعامل تست عملکرد تخلیه تحتانی سد طرق در روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، و جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقهای مشهد انجام گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در این مانور که قائم مقام شرکت آب منطقه ای استان و جمعی از مدیران و کارشناسان استانداری و این شرکت حضور داشتند؛ "محمد علائی"، ضمن توضیح در خصوص بند تاریخی طرق در پایین دست این سد، به دانش پیشینیان در مدیریت آب و ساخت سدهایی با بیشترین بازدهی در ایران اشاره کرد. 
همچنین "سید مهدی افضل نیا"، رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای، بر اهمیت برگزاری دوره ای این مانورها جهت آمادگی در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی تاکید نمود؛ و "هنرمند"، مسئول سد طرق، به ارائه توضیحات فنی بهره برداری تخلیه کننده های تحتانی سد طرق پرداخت.
"سید ابوالفضل احمدی" نیز از اقدامات انجام شده تشکر کرد و به نقش حیاتی پدافند غیر عامل در زیرساخت های اساسی استان به ویژه تاسیسات آبی اشاره نمود و خواستار توجه جدی به این مبحث به ویژه در حوزه پدافند زیستی شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر