۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۳۱۳۲۲
سمینار آموزشی پدافند غیر عامل، هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری با محوریت نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار با حضور عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی،معاونین وزیر و مدیران کل راه وشهرسازی و روسای ادارات عمران وبهسازی شهری سراسر کشوردر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش پایداری ملی به نقل از اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، با حضور عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی، معاونین وزیر و مدیران کل راه وشهرسازی و روسای ادارات عمران وبهسازی شهری سراسر کشور علاوه بر برگزاری سمینار آموزشی پدافند غیر عامل، هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری با محوریت نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار، رونمایی از بازآفرینی میراث صنعتی اصفهان (کارخانه ریسباف)، نشست تخصصی ایرانشهر و کارگاه بازآفرینی شهری طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری به عنوان باسابقه ترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی فعالان عرصه توسعه پایدار توسط اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، شهرداری اصفهان و معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه وشهرسازی، شرکت عمران وبهسازی شهری ایران، دانشگاه هنر و دانشگاه صنعتی دورتمند آلمان برگزار و به مباحث مرتبط با توسعه پایدار خواهد پرداخت که اولین دستاورد آن رونمایی از کارخانه ریسباف به عنوان ارزشمندترین میراث صنعتی اصفهان است.

گفتنی است؛ در این کنفرانس، وزیر راه و شهرسازی، استاندار و شهردار اصفهان، مدیرکل راه وشهرسازی به عنوان رییس سیاست گذاری کنفرانس و تعداد دیگری سخنران داخلی و خارجی سخنرانی خواهند داشت. در مجموع ۹ کارگاه تخصصی توسط اساتید داخلی و خارجی ارائه می شود که در آن مهمانان خارجی از کشورهای آلمان، هند، چین، آمریکا، بوسنی و هرزگوین، سنگال و ... مشارکت ویژه ای خواهند داشت. به منظور تاکید برمباحث بازآفرینی، دو کارگاه تخصصی با عناوین ایران شهر و  ارائه تجربیات بازآفرینی در کنفرانس توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر