۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۳۰۷۲۶
جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد. مهندس فرجی پور در این دیدارضمن تبیین پدافند غیرعامل و نفش و کارکرد آن در جامعه گفت: آذربایجان شرقی در حوزة پدافند غیرعامل کارهای مثبت و بزرگی انجام داده که برخی از این کارها در سازمان پدافند غیرعامل سرلوحه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد. مهندس فرجی پور در این دیدارضمن تبیین پدافند غیرعامل و نفش و کارکرد آن در جامعه گفت: آذربایجان شرقی در حوزة پدافند غیرعامل کارهای مثبت و بزرگی انجام داده که برخی از این کارها در سازمان پدافند غیرعامل سرلوحه قرار گرفته است. 

مهندس فرجی پور با اشاره به جایگاه عالی پدافند غیرعامل در استان آذربایجان شرقی در کشور گفت: اداره کل پدافند غیرعامل استان با دانشگاهها و موسسات علمی تعامل و ارتباط خوبی دارد که این موجب پیشرفت پدافند غیرعامل در استان شده است. 

وی گفت اینکه مدیرکل پدافند غیرعامل استان ده مشاور عالی دارد که اغلب هیات علمی دانشگاه هستند نشان از تعامل خوب دانشگاهیان با پدافند غیرعامل دارد.

دیدار جانشین قراگاه سایبری کشور با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استاندار به اقدامات انجام شده در خصوص پدافند غیرعامل پرداخت و از نقش و اثر کارآمد قرارگاه سایبری و زیستی استان در حل مشکلات سایبری و زیستی خبر داد. 

دکتر شهرتی فر با اشاره به کارهای خوب انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل و تعامل دستگاههای اجرایی استان و دانشگاهها و مراکز علمی با پدافند غیرعامل گفت: ثمره این تعامل ها و همکاری ها باعث شده که اداره کل آذربایجان شرقی به عنوان برگزیده نمونه کشوری در حوزه پدافند غیرعامل باشد که نشان از عزم مسئولان استان برای نهادینه کردن پدافند غیرعامل دارد. مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز در این جلسه به بیان دیدگاههای خود در خصوص پدافند غیرعامل پرداختند


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر