۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۳۰۶۶۸
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت آغاز هفته پدافند غیرعامل گفت: نفوذ فرهنگی از مهم ترین اهداف دشمنان در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است.
به گزارش پايداري ملي به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، "محمدصادق طهماسبی" در نشست اعضای شورای پدافند غیرعامل و روسای کارگروه های یازدگانه پدافند غیرعامل استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن ارایه گزارشی کامل از فعالیت های انجام شده در اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در یک سال گذشته از تشکیل قرارگاه دفاع فرهنگی در استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ادامه داد: برنامه ریزی ها برای تشکیل قرارگاه دفاع فرهنگی در استان با محوریت توجه به دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری و با توجه به ثبت جهانی شهر یزد انجام شده و نقش و وظایف دستگاه های عضو این قرارگاه تبیین و مشخص شده است.

طهماسبی افزود: امروز که انقلاب اسلامی توانسته است فرهنگ ها و ارزش های ایرانی و اسلامی را به خوبی به مردم جهان معرفی کند، تهدیدهای دشمنان نظام تغییر یافته و نفوذ فرهنگی از مهم ترین اهداف آنها در ضربه زدن به نظام و ملت ایران است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگ بستر همه حوزه ها و فعالیتهاست و توجه به این حوزه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

طهماسبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در استان یزد با توجه به شاخص های فرهنگی و جغرافیایی، مباحث فرهنگی پدافند غیرعامل از جمله تقویت بنیان خانواده، حفظ آرامش و امنیت، اتحاد، انسجام و همدلی و پیشرفت در راستای ایمان و تقوا با محوریت اصل ولایت فقیه مور توجه ویژه قرار دارد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر