۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۰۶۴۳
استان مرکزی:
به مناسبت هفته ی نکوداشت پدافند غیرعامل و اهمیت فرهنگ سازی در این حوزه و تلاش در راستای اطلاع رسانی و تبلیغ دست آوردهای پدافند غیرعامل از رسانه های عمومی به ویژه شبکه ی صدا و سیمای استانی، مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل در برنامه های تلویزیونی و رادیویی پر مخاطب استان، مانند صبح و زندگی حضور یافت و به تشریح اهداف پدافند غیرعامل پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، به مناسبت هفته ی نکوداشت پدافند غیرعامل و اهمیت فرهنگ سازی در این حوزه و تلاش در راستای اطلاع رسانی و تبلیغ دست آوردهای پدافند غیرعامل از رسانه های عمومی به ویژه شبکه ی صدا و سیمای استانی، مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل در برنامه های تلویزیونی و رادیویی پر مخاطب استان، مانند صبح و زندگی حضور یافت و به تشریح اهداف پدافند غیرعامل پرداخت.

مجید عسگری به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، صبح روز دوشنیه هفته جاری که به شعار «پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور» مزین شده بود در برنامه ای تلویزیونی از شبکه ی آفتاب به معرفی پدافند غیرعامل پرداخت و عنوان داشت: به دنبال آن هستیم تا فرهنگ پدافند غیر عامل را در جامعه گسترش دهیم و در همین راستا ششم تا دوازدهم آبان ماه برنامه هایی در سطح استان انجام خواهد شد. 

پخش توليدات راديويي و تلويزيوني به مناسبت هفته نكوداشت پدافند غيرعامل

وی افزود: پدافند غیر عامل، مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می شود.

عسگری در صحبت های خود تصریح کرد: یکی از وظایف پدافند غیر عامل پایش و پیش بینی خطرات و تهدیدات و در برابر آن اتخاذ تمهیدات مناسب است. همچنین وی افزود مهمترین بخش تهدیدهای دشمن در حوزه اقتصاد است، دشمن تصور می کند در این حوزه می توانند بر ما اثر منفی بگذارند، بر این اساس باید یک طرح دفاع اقتصادی برای بدترین شرایط ممکن در نظر بگیریم که باید زیر مجموعه اقتصاد مقاومتی باشد. عسگری در پایان خاطر نشان شد بایستی پدافند غیرعامل در همه ی سطوح جامعه تبیین شود و این مقوله تبدیل به فرهنگ عمومی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر