۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۰۵۹۸
طبق هماهنگی انجام شده اداره کل مخابرات استان و باحضور مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری و اعضای کارگروههای تخصصی 11گانه مانور استفاده از فیبر جایگزین در مرکز مخابراتی شهید چمران سنندج برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، طبق هماهنگی انجام شده اداره کل مخابرات استان و باحضور مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری و اعضای کارگروههای تخصصی 11گانه مانور استفاده از فیبر جایگزین در مرکز مخابراتی شهید چمران سنندج برگزار گردید.

باتوجه به ارتباط شبکه ای فیبرنوری شهرهای استان و مراکز پرظرفیت مخابراتی استان و طبق سناریوی از پیش تعیین شده با آلارم قطع ارتباط فیبر سنندج-دیواندره که همزمان ارتباط تلفنی و دیتایی شهرهای سقز و بانه و بیجار نیزکه با قرارگرفتن در این مسیر قطع می شود، استفاده از رینگ جایگزین بلافاصله انجام گرفت و در کسری از ثانیه ارتباط وصل گردید که مشترکین استفاده کننده از خدمات مخابراتی این شهرستانها باهیچگونه قطعی مواجه نشدند.

مانور استفاده از فیبر جایگزین در مرکز مخابراتی شهید چمران سنندج برگزار گردید.

سپس جهت آزمایش نحوه تغذیه انرژی و برق مخابراتی و استفاده از ژنراتور برای جایگزینی برق مصرفی مرکز شهید چمران سنندج برق این مرکز قطع و با استفاده از ژنراتور 165 کیلو واتی نیاز برق این مرکز تامین و رزمایش قطع برق نیز انجام گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر