۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۳۰۴۱۵
خوزستان؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری: هدف از اجراي این دسته از مانورها را اطمینان از آموزش پرسنل دستگاه هایی که به صورت مستمر با ارباب رجوع سر و کار دارند برشمرد

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مانور تخلیه اضطراری در ساعت 14 روز سه شنبه دوم آبانماه  به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و با هدف آموزش و ارتقای سطح آمادگی  پرسنل شهرداری اهواز در مقابله با موقعیت های بحرانی از جمله زلزله، آتش سوزی و...در ساختمان شهرداری مرکز اهواز برگزار شد.

محمد حری: هدف از اجراي این دسته از  مانورها را اطمینان از آموزش پرسنل دستگاه هایی که به صورت مستمر با ارباب رجوع سر و کار دارند برشمرد وی همچنین تمرین هماهنگی تیم های امدادی را در مواجهه با بحران به عنوان هدف بعدی رزمایش عنوان کرد.

مانور تخلیه اضطراری به مناسب هفته پدافند غیرعامل در ساختمان شهرداری مرکز اهواز برگزار شد

مانور تخلیه ی اضطراری شهرداری اهواز با برگزاری دوره توجیهی-آموزشی پدافند غیر عامل و امداد و نجات برای کارکنان و پرسنل این اداره آغاز شد و با تخلیه ی اضطراری این ساختمان مهم کلانشهر اهواز به پایان رسید. در این رزمایش تیم های عملیاتی از هلال احمر، آتش نشانی و شهرداری اهواز حضور داشتند  و سنجش توان عملیاتی و هماهنگی دستگاه های امداد رسان و  آشنایی کارکنان با کد تخلیه اعلام هشدار، فضای امن ساختمان و حرکت در مسیرهای ایمن انجام شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر