۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۰۳۵۹
استاندار مازنداران در چهارمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان تاکید کرد
دکتر فلاح در این نشست، هفته پدافندغیرعامل را فرصت مغتنمی برای تبیین عملکرد پدافندی دستگاه ها دانست و خاطر نشان کرد: دستگاه ها از این فرصت برای تنویر افکار عمومی بهره گیرند و به تبیین عملکرد فعالیت ها و اقدامات خود در حوزه ایمن سازی بپردازند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، چهارمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان مازندارن صبح روز شنبه هفته جاری در سالن شماره 2 استانداری به ریاست استاندار و رئیس شورای پدافندغیرعامل استان   وبا حضوری دکتر یونسی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی برگزار شد.

استاندار مازندارن در این نشست، هفته پدافندغیرعامل را فرصت مغتنمی برای تبیین عملکرد پدافندی دستگاه ها دانست و خاطر نشان کرد: دستگاه ها از این فرصت برای تنویر افکار عمومی بهره گیرند و به تبیین عملکرد فعالیت ها و اقدامات خود در حوزه ایمن سازی بپردازند.

دکتر فلاح ضمن بیان ضرورت فرهنگ سازی موضوع مهم پدافندغیرعامل بر آموزش همگانی توسط نهاد های مسئول از جمله بسیج، هلال احمر، آموزش و پرورش و بویژه صدا و سیما تاکید کرد و خواستار توجه و اهتمام ویژه کلیه مدیران دستگاه های اجرایی و دانشگاهها به موضوع شد.

چهارمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان مازندارن با حضور استاندار برگزار شد

رئیس شورای پدافندغیرعامل در پایان بر پایش اهداف و ماموریت های پدافندی در راستای کاهش آسیب پذیری توسط دستگاه های اجرایی جهت رفع موانع و مشکلات تاکید کرد.

مدیرکل پدافندغیرعامل با توجه به مجموعه اقدامات و برنامه های انجام شده در شش ماهه اول سالجاری از رشد دو برابری اقدامات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد:   70 طرح با ماهیت پدافندغیرعامل در سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت.

نبوی با اشاره به در پیش بودن هفته پدافندغیرعامل از 6 الی 12 آبان سال جاری با شعار " پدافندغیرعامل  حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور" گفت: در راستای نکوداشت هفته پدافندغیرعامل قریب به 500 طرح و برنامه در استان تدوین شده است که در طول هفته مذکور به اجرا در خواهد آمد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر