۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۳۰۱۴۸
جلسه شوراي پدافند غيرعامل شهرستان اصفهان با حضور صفدريان مدير كل و دبير شوراي پدافند غيرعامل استان اصفهان در محل فرمانداري اصفهان تشكيل گرديد.
صبح امروز جلسه شوراي پدافند غيرعامل شهرستان اصفهان  با حضور صفدريان مدير كل و دبير شوراي پدافند غيرعامل استان اصفهان در محل فرمانداري اصفهان تشكيل گرديد.

تشكيل جلسه شوراي پدافند غيرعامل شهرستان اصفهان با حضور مدير كل پدافند غيرعامل استان اصفهان

در اين نشست رضواني فرماندار و رئيس شوراي پدافند غيرعامل شهرستان اصفهان به موضوع تأمين آب شرب كلان شهر اصفهان و اطمينان از استمرار اين امر حياتي در شرايط خشكسالي اشاره و اعلام داشت حدود 14 شهر در شهرستان اصفهان از طريق خط اصلي كلان شهر اصفهان آبرساني مي شوند و لازم است در راستاي استمرار خدمات، دستگاه هاي مرتبط پيش بيني هاي لازم را بنمايند ضمنأ ساير مسئولين عضو گروه هاي زيرمجموعه شورا با توجه به احصاء تهديدات، پيش بيني هاي لازم را نموده و ضمن انعكاس مشكلات موجود به دبيرخانه شورا، پيگير حل مشكلات فعلي باشند.

تشكيل جلسه شوراي پدافند غيرعامل شهرستان اصفهان با حضور مدير كل پدافند غيرعامل استان اصفهان

در ادامه اعضاء، اقدامات خود در حوزه هاي راه و شهرسازي، آب، برق، بهداشت و درمان و هلال احمر و كارگروه هاي مربوطه را در جلسه ارائه نمودند.


سپس صفدريان مدير كل و دبير شوراي پدافند غيرعامل استان اصفهان با طرح موضوع ايمني در دستگاه ها و شركتها و تفاوت آن با موضوعات پدافندي تأكيد نمود: بايستي به نحوي عمل نماييم كه قطع خدمات موجب نارضايتي عمومي نشود كه ممكن است اين نارضايتي به بحران هاي اجتماعي و حتي امنيتي مبدل گردد.


وي در ادامه افزود تهديدات هر حوزه لازم است در كارگروه هاي مرتبط مطرح و ضمن اقدام توسط دستگاه هاي عضو، مشكلات در شوراي پدافند مطرح و تصميم گيري لازم در جهت حل آنها انجام پذيرد.

تشكيل جلسه شوراي پدافند غيرعامل شهرستان اصفهان با حضور مدير كل پدافند غيرعامل استان اصفهان

در پايان وی كل پدافند غيرعامل را در سه موضوع شناسايي تهديدات، پيشگيري از وقوع حوادث بزرگ و جايگزيني طريق استمرار خدمات در صورت بروز حادثه خلاصه نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر