۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۳۰۱۴۳
لرستان؛
جلسه هماهنگي مانور پدافند غيرعامل در سراي سالمندان صديق شهرستان خرم آباد با حضور مدير كل پدافند غيرعامل و مديران جمعيت هلال احمر، سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني، اورژانس 115، نيروي انتظامي و جمعي از كارشناسان بهزيستي استان در سالن جلسات معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه هماهنگي مانور پدافند غيرعامل در سراي سالمندان صديق شهرستان خرم آباد با حضور مدير كل پدافند غيرعامل و مديران جمعيت هلال احمر، سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني، اورژانس 115، نيروي انتظامي و جمعي از كارشناسان بهزيستي استان در سالن جلسات معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري برگزار شد.

جلسه هماهنگي مانور پدافند غيرعامل در بهزيستي استان به مناسبت روز سالمند و هفته جهاني كودك برگزار شد

سيف با بيان اينكه تأمين امنيت يكي از اساسي ترين نيازهاي انسان است افزودند كاستن از آسيب پذيري هاي نيروي انساني و تجهيزات در حملات خصمانه دشمن از جمله موارد ضروري در برنامه ريزي هاي مربوط به مراكز جمعيتي و سكونت گاه هاي انساني مي باشد.

ايشان احتمال بروز حوادث توسط گروه هاي معاند در همه جوامع را امري اجتناب ناپذير دانستند و آمادگي براي مقابله با حوادث و اقدامات بعد از آن در مراكز جمعيتي را بسيار حائز اهميت برشمردند به همين دليل شناسايي مراكز جمعيتي جهت امداد رساني به موقع در مواقع بحراني را ضروري دانستند.

در ادامه سناريوي مانور توسط اعضاي حاضر در جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مقرر گرديد براي هماهنگي هر چه بيشتر تيم هاي امداد رساني و شرح وظايف هر كميته جلسه اي قبل از برگزاري مانور تشكيل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر