۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۰۰۵۸
لرستان؛
جلسه شوراي اداري شهرستان سلسله به رياست فرماندار سلسله، معاون فرماندار و با حضور دكتر سيف مدير كل پدافند غيرعامل در فرمانداري آن شهرستان تشكيل شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در ابتدا فرماندار سلسله با بيان اينكه موضوع و مفهوم پدافند غيرعامل در جهان از قدمتي به اندازه تاريخ زندگي انسان برخوردار است تأكيد كردند كه در هر شرايطي بايد بنيه دفاعي كشور در بهترين وضعيت باشد و اين در گرو هشياري كليه مسؤلين و متوليان دستگاه هاي اجرايي است.

جلسه شوراي اداري شهرستان سلسله با موضوع پدافند غيرعامل

در ادامه سيف ضمن بيان اهميت پدافند غيرعامل افزوند تهديدات سايبري مي تواند از يك هك كامپيوتري و بدون حضور فيزيكي به يك حمله گسترده به مراكز حياتي تبديل شود كه همين موضوع شناخت ملاحظات پدافند غيرعامل را بيش از پيش مهم كرده است و حفاظت از سرمايه هاي يك سازمان را بعنوان اساسي ترين اقدام در اين زمينه تلقي كرد.

وی همچنين افزود: با وجود تبادل عظيم اطلاعات از طريق اينترنت بايد ديد اينترنت و فضاهاي مجازي تا چه حد براي ارسال داده ها امن است و در اين راستا استفاده از آنتي ويروس ها، آنتي اسپم ها(ضد هرزنامه) و آنتي فيشينگ ها را بعنوان بخشي از راههاي مقابله با حملات سايبري بيان كردند.

در ادامه سيف همكاري و هماهنگي بيش از پيش كليه دستگاه هاي اجرايي را در جهت جلوگيري از آسيب ها به زير ساخت ها و مقابله با تضعيف نظام در حوزه سايبري حائز اهميت برشمرد.

در پايان جلسه نيز ساير اعضاي شوراي اداري شهرستان سلسله به بيان گزارشات دستگاه اجرايي ذيربط پرداختند.

همچنين در اين جلسه هماهنگي هاي لازم به منظور اجراي هر چه بهتر برنامه هاي هفته پدافند غيرعامل توسط كليه دستگاه هاي اجرايي سطح شهرستان انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر