۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۹۹۷۶
رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان:
جلسه ای به منظور شناسایی و توسعه زمینه های همکاری بین مدیرکل اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و رئیس جهاد دانشگاهی کردستان تشکیل شد .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه ای به منظور شناسایی و توسعه زمینه های همکاری بین مدیرکل اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و رئیس جهاد دانشگاهی کردستان  تشکیل شد .

در این جلسه رضایی  مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان با توجه به اهداف و برنامه های ملی و استانی در راستای آموزش همگانی و تخصصی ، گسترش گفتمان پدافند غیرعامل در سطح جامعه ،تاسیس انجمن  پدافند غیرعامل استان و برگزاری سمینارهای علمی و تخصصی پدافند غیرعامل زمینه های همکاری را بسیار گسترده دانست و خواستار ارتباط و تعامل بیشتر جهت ارتقاء همکاری شد.

اهداف و برنامه های مشترک  اداره کل  پدافند غیرعامل و جهاد دانشگاهی زمینه ساز همکاری و همفکری در عرصه های پژوهشی و آموزشی است.

همچنین رئیس جهاد دانشگاهی استان با توجه به داشتن امکانات آموزشی و پژوهشی این مرکز از آمادگی شان در بهره گیری از این امکانات آن به منظور تقویت بنیه علمی، پیشبرد برنامه ها و دستبابی به اهداف پدافند غیرعامل تاکید داشتند در ادامه موارد مورد انعقاد تفاهم نامه همکاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مواردی در این راستا به تصویب طرفین رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر