۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۹۷۲۴
رئيس كارگروه آب و انرژي شوراي پدافند غير عامل استان كردستان در نشست با اعضاي اين كارگروه بر لزوم استمرار بر بازدید از مراکز ثقل زیرمجموعه کارگروه آب و انرژی جهت مشخص شدن نقاط قوت و ضعف این مراکز تاکید کردند.

رئيس كارگروه آب وانرژي شوراي پدافند غير عامل استان كردستان در نشست با اعضاياين كارگروه بر لزوم استمرار بر بازدید از مراکز ثقل زیرمجموعه کارگروه آب و انرژی جهت مشخص شدن نقاط قوت  و ضعف این مراکز تاکید کردند.

تاکید برلزوم استمراربازدید از مراکز ثقل زیر مجموعه کارگروه آب وانرژی استان کردستان

در ابتدای جلسه، اسماعیل رضایی دبیر کارگروه انرژی و آب شورای پدافند غیرعامل استان کردستان بر لزوم اهمیت پدافندغیرعامل و رعایت اصول آن تاکید کردند.


وی با تشکر از  مهندس نجفیان بابت توجه و اهمیت به موضوع پدافندغیرعامل و حمایت های بی دریغ ایشان تشکر و قدردانی نمود.


رضایی با اشاره به انجام مانور قطع برق دستگاه های مهم و بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی قلیان سننج با حضور معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل و مولوی معاون مدیرکل پدافندغیرعامل، از همکاری اعضا کارگروه در این امر تشکر و قدردانی نمود.


وی در ادامه گزارش اقدامات انجام شده در 6 ماه اول سال 96 را تشريح و خواستار هماهنگي دستگاه هاي عضو كارگروه براي ادامه اجراي برنامه هاي بازديد در سال جاري شد.


محمد مصطفي نجفيان رئیس کارگروه انرژِی و آب شورای پدافندغیرعامل نیز در ادامه جلسه عنوان کرد با توجه به وظایف مهم دستگاه های زیرمجموعه این کارگروه در خدمت رسانی به مردم حتی در شرایط بحرانی و غیرعادی ، رعایت اصول پدافند غیرعامل را در زیرساخت شرکت های زیر مجموعه این کارگروه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.


وی با اشاره باینکه  پیک مصرف برق استان را در این فصل با موفقیت گذراندیم،گفت: همانطور که براي شناسايي نقاط ضعف و قوت زیرساخت و تأسيسات زيرمجموعه شركت هاي عضو كارگروه آب و انرژي بازديد هايي که در سطح شهرستان ها صورت گرفته باید استمرار یابد و از نکات مورد توجه در این بازدید ها رفع نقاط ضعف می باشد که باید مورد توجه اعضا کارگروه قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر