۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۹۵۲۷
مرادی، در جلسه هماهنگی رابطین کارگروه‌ها و فرمانداریهای استان گیلان
جلسه هماهنگی با رابطین کارگروهها و فرمانداریهای سراسر استان گیلان در روز یکشنبه هفته جاری در محل اداره کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه هماهنگی با رابطین کارگروهها و فرمانداریهای سراسر استان گیلان در روز یکشنبه هفته جاری در محل اداره کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان برگزار شد.در این جلسه مرادی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان به تبیین اهم برنامه های پدافندغیرعامل در هفته نکوداشت پدافند غیر عامل پرداخت، و اولویت های این اداره کل را در برگزاری با شکوه برنامه های پر محتوا و با کیفیت بالا قلمداد نمود.
وی با تاکید به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بر تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی باید الگو ایجاد کند، که از طریق آن بتوان به توسعه اقتصادی و خودکفایی در تولید و رفع نیازهای داخلی دست یافت.

مرادی خاطرنشان کرد: اقتصاد ما باید به سمت دانش بنیان حرکت کند و از فناوری های جدید استفاده شود و برای افزایش تولید، افزایش راندمان، بهبود بهره وری و ایجاد زیرساخت ها و ظرفیت های نوین باید از این حوزه استفاده کرد.

وی بر ارتباط بهتر دانشگاه و تولید تاکید کرد و بیان داشت: تعامل و تفاهم با حوزه های دانشگاهی کشور را به سمت رشد اقتصادی سوق خواهد داد با این حال دستگاه های اجرایی در برنامه ششم توسعه مکلف شده اند حداکثر تا یک درصد از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خود را صرف اقدامات پدافندغیرعاملی آن دستگاه زیر نظر سازمان پدافندغیرعامل هزینه نمایند.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان گیلان در ادامه در خصوص ارتباط اقتصاد مقاومتی با پدافند غیر عامل به موارد مختلفی همچون ساخت توربین برق لوشان توسط نیرو های بومی اشاره نمود.

در پایان مرادی خاطر نشان کرد پدافند غیرعامل اساسی ترین کار در رابطه با زندگی ما است و فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل امری ضروری محسوب میگردد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر