۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۸۹۹۳
با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان، فرماندار و جمعی از اعضاء؛ شورای پدافند غیر عامل شهرستان راور در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، پیش از برگزاری این جلسه دوره آموزش مبانی پدافند غیرعامل و پدافند زیستی با حضور مدیران اجرایی دستگاه های شهرستان راور و کارکنان این شهرستان برپا شد.

در جلسه شورای پدافند غیرعامل، میرصادقی، فرماندار راور، در سخنانی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل برای همه مردم جهان گفت: مهمترین و اصلی ترین نقش پدافندغیرعامل را مردم بر عهده دارند که با حضور و مشارکت خود و آموزش آنها در مواقع ضروری و بحران می توان با کمترین خسارت مواجه شد.

جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان راور برگزارشد

سید حسن میرصادقی افزود: همه سازمان ها ، نهادها ، ارگان ها موظف به انجام این موضوع مهم می باشند چرا که دشمن از هیچ کوششی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، نظامی ، فضای مجازی و ... دریغ نمی کند و باید با هر گونه تهدیدات دشمن مقابله کرد.

فرماندار راور اظهار داشت: امروزه مردم باید در خصوص فرهنگ شهرسازی و معماری منازل مستحکم و سازگار با شرایط اقلیمی هر منطقه احداث کنند تا در مواقع بروز بحران و حادثه آسیب کمتری وارد شود.

جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان راور برگزارشد

وی عنوان کرد: با توجه به خشکسالی های اخیر و عدم نزولات جوی در شهرستان و کمبود آب و پیشروی کویر به سمت شهر ، یک تهدید جدی برای مردم است و مهم تر از همه شهرستان راور بر روی خط زلزله واقع شده است و باید چاره اندیشی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر