۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۸۷۳۳
مازندران
سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه زیستی مازندران در روز پنجشنبه هفته گذشته به ریاست معاون محترم سیاسی،امنیتی و اجتماعی و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان در محل سالن شماره 2 استانداری برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه زیستی مازندران در روز پنجشنبه هفته گذشته به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان در محل سالن شماره 2 استانداری برگزار شد.

دکتر یونسی با اشاره به اهمیت دانشگاهها و مراکز علمی استان، خواستار استفاده بهینه از ظرفیت ها و خلاقیت‌های این نهادهای علمی در پیشبرد امور و بهبود مشکلات و آسیب های استان شد.

سومین جلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل  و قرارگاه زیستی مازندران برگزار گردید.

وی موضوع ارتباطات و رسانه را در زمان بحران بسیار مهم دانست و بیان داشت: شرایطی فراهم گردد که در زمان بحران فعالیت مراکز ارتباطی ما مختل نگردد و این مراکز بتوانند فعالیت های خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل استان با اشاره به برگزاری نشست ادواری دبیران کارگروه های تخصصی 12 گانه استانی و کمیته های 22 گانه شهرستانی از نهایی شدن فاز دوم طرح جامع پدافند غير عامل مازندارن خبر داد.

سومین جلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل  و قرارگاه زیستی مازندران برگزار گردید.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان با توجه به بازدیدیکه از تولید اولین سامانه اورژانس پدافند زیستی کشور (CBRNE) در کرج داشت، خواستار همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندارن و بابل مبني بر واگذاری آمبولانس جهت تجهیز و نصب سامانه مذكور شد که نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مازندارن و بابل موافقت خود را با واگذاری یک دستگاه آمبولانس جهت امر فوق اعلام کرد.شایان ذکر است در این جلسه رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندارن، مدیرعامل شرکت گاز و قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندارن گزارشی از آمادگي و اقدامات اورژانس زیستی بیمارستان های سطح استان، پایداری خطوط گاز و پایان اتمام عملیات گاز رسانی دامغان به ساری و آمادگی کامل صدا و سیما در تداوم فعالیت ها در شرایط اضطرار ارائه کردند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر