۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۷۷۷۵
کردستان؛
اولین جلسه کارگروه دفاعی، امنیتی وانتظامی پدافند غیر عامل با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل،مدیرکل امنیتی انتظامی،روسا و حراست ادارات و مراکز ثقل در ستاد فرماندهی انتظامی استان کردستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن تشکر از اقدامات سال گذشته کارگروه دفاعی امنیتی استان خواستار بازنگری در مراکز ثقل استان از طریق کارگروهها شدند و بیان کردند که کارگروهها لیست مراکز ثقل را به روز رسانی نمایند و با اهتمام بیشتر بازدید از مراکز ثقل را در اولویت کار خود قرار دهند و با تاکید براینکه بازدید از مراکز ثقل یکی از شاخص های ارزیابی کارگروهها در سال جاری می باشد.

بازنگری،معرفی وبازدید از مراکز ثقل استان

میرزایی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری با بیان اینکه امنیت موضوعی سیال و شناور می باشد و تهدیدات همواره در گذز زمان  جنس ونوع آن تغییر می یابد لذا امحا و شناسایی تهدیدات و آسیب پذیری مراکز به تفکیک تهدید و نوع آسیب از طریق کارگروهای تخصصی استان به عنوان یکی از عوامل موثر بر پیشگیری و مقابله با تهدیدات احتمالی در حوزه های مختلف سایبری و زیستی از اولویت کاری دستگاهها باشد.

بازنگری،معرفی وبازدید از مراکز ثقل استان

سرهنگ هاشمی فر جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز ضمن  تشریح عملکرد کارگروه دفاعی امنیتی در سال 95 این کارگروه را به عنوان پایه امنیتی و همراه و همکار با دیگر کارگروههای تخصصی پدافند غیرعامل عنوان کرد.

وی با توجه به دستورالعمل جدید قرارگاه زیستی، وظایف کارگروه قرنطینه را تبیین و خواستار تشکیل این کارگروه و همکاری بیشتر  و ارسال نظرات و پیشنهادات تخصصی  به دبیرخانه  دفاعی، امنیتی و انتظامی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر