۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۷۶۲۰
نانواکناری:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است تحریم هایی که غرب و آمریکا برای ایران تدارک می بیند جایگاه دیپلماسی و حقوقی نداشته و تماما نقض برجام است.
به گزارش پایداری ملی، ولی الله نانواکناری با اشاره به تصویب طرح جامع تحریم‌های ایران در کمیته روابط خارجی سنا گفت: آمریکایی ها هر روز به دنبال بهانه هایی هستند تا ایران را تحریم کنند و امروز همچون گذشته مسأله موشک های بالستیک را مطرح کرده اند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در ادامه به سفر اخیر ترامپ به منطقه و تأثیر آن بر اعمال تحریم های جدید اشاره و عنوان کرد: آمریکا توانست در همایش کذایی که اخیرا ازسوی عربستان راه اندازی شد سود کلانی بالغ بر 110 میلیارد دلار با فروش تسلیحات کسب کند در حالی که حتی عربستان نیروی نظامی کافی برای استفاده از این سلاح‌ها ندارد.

وی در ادامه به حوزه امنیتی و موشکی کشور اشاره و بیان کرد: مسائل دفاعی، امنیتی و موشک های بالستیک جزء مسائل دفاعی و امنیتی ماست و از این بابت جدیت بیشتری نیز به خرج داده و آزمایش بیشتری خواهیم داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره برای خودکفایی در حوزه امنیتی و دفاعی تلاش می کند که این تلاش ها نیز خلاف برجام نیست، خاطرنشان کرد: تحریم هایی که غرب و آمریکا برای ایران تدارک می بیند جایگاه دیپلماسی و حقوقی نداشته و تماما نقض برجام است./
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر