۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۷۵۷۳
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد:
مديركل پدافند غيرعامل استانداري در نشست آموزشي پدافند غیرعامل زيستي با اشاره به حضور گسترده ملّت ايران در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اين مشاركت پرشور و شعور مردم را بهترين پدافند غيرعامل و موجب افزايش اقتدار و پايداري ملي دانست.
به گزارش پایداری ملی، «محمدصادق طهماسبي» روز سه‌شنبه دوم خردادماه در نشست آموزشي و تخصصي پدافند غيرعامل در حوزه زيستي كه با همكاري دانشگاه علوم پزشكي حضرت آیت‌الله شهيد صدوقي (ره) يزد در مركز مهارت‌آموزی پدافند غيرعامل زنده‌یاد جوكار برگزار شد، ضمن گراميداشت مناسبت‌های ماه خرداد گفت: حضور گسترده و بيش از 41 ميليوني مردم در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و مشاركت بيش از 93 درصدي مردم استان نشان از مشاركت پرشور و شعور و اتحاد و انسجام ملي است كه می‌توان از آن به‌عنوان بهترين پدافند غيرعامل یادکرد.

دبير شوراي پدافند استان ادامه داد: اين وحدت و مشاركت بالا موجب افزايش اقتدار جمهوري اسلامي ايران، پايداري ملي و تداوم انقلاب اسلامي می‌شود و سد محكمي در برابر چشم طمع و توطئه‌های دشمنان خارجي و داخلي است.

وي افزود: بنا به فرمايش مقام معظم رهبري برنده اصلي اين انتخابات مردم و جمهوري اسلامي است و از اين به بعد همه بايد براي عزت و سربلندي کشور تلاش كنند.

طهماسبي خاطرنشان كرد: دشمنان انقلاب آن‌قدر كه از وحدت و همدلي ملت ایران می‌ترسند از قدرت نظامي و هسته‌ای ما هراس ندارند زيرا حضور مردم درصحنه و در شرايط حساس و پرآشوبی كه كشورهاي همسايه ايران در آن هستند، معادلات را تغيير می‌دهد.

مديركل پدافند غيرعامل استانداري ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس نيز مردم ما با دست‌خالی اما باایمان و اعتقادي راسخ و تحت هدايت حضرت امام خميني (ره) بر دشمن بعثي عراق كه از حمایت اكثريت قدرت‌های جهاني برخوردار بود غلبه كرد و اين مهم با حضور مردم و به بركت خون شهداي انقلاب به دست آمد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر