۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۷۳۳۸
کارگروه امداد و نجات شیراز به ریاست رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس با حضور اعضا در محل اداره کل پدافند غیر عامل استانداری فارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور حاضران از زحمات و تلاشهای صورت گرفته در کارگروه امداد و نجات استان تقدیر و تشکر کرد .

آزادی همچنین ضمن تاُکید بر توجه جدی به رعایت الزامات پدافند غیر عامل به بیان پاره ای از مسائل مهم روز در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل پرداخت .
جلسه کارگروه امداد و نجات فارس در شیراز برگزار شد

وی افزود: داشتن اطلاعات جامع و هماهنگی بین دستگاه ها در زمان بحران ، مدیریت را تسهیل و امداد رسانی را سرعت می بخشد که این امر در مدیریت حوادث نقش بسزائی را ایفا خواهد نمود .

آزادی در ادامه با توجه به ضرورت موضوع ، مقررکرد اعضاء با بررسی دقیق نقاط طبقه بندی خود را شناسایی و در اسرع وقت به منظور راه اندازی پایگاه اطلاعاتی به اداره کل پدافند غیر عامل تحویل دهند .

در پایان نیز حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص دستور کار جلسه پرداختند و برتشکیل جلسات کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری  هر دو ماه یکبار ، اعلام مراکز طبقه بندی ،ا علام برنامه ها و اهداف سال 1396  ، بررسی مصوبات جلسه قبل  ، تثبیت جایگاه پدافند غیر عامل در دستگاه های اجرائی ، بررسی و ادامه تهیه لیست نقاط آسیب پذیر استان  و ... تاکید شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر