۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۷۳۲۰
با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ارتقای سطح آگاهی عمومی، تفاهم‌نامه همکاری میان ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و پدافند غیرعامل استانداری کردستان منعقد شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل در این باره با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در زندگی مردم و لزوم شناخت احاد جامعه از اهداف و سیاستهای پدافند غیرعامل گفت: کتابخانه های عمومی در سطح استان نقش بسیار ارزنده ای در راستای آگاهی بخشی به جامعه درحوزه پدافند غیرعامل و اهمیت آن در زندگی مردم را دارند.

وی افزود: بر این اساس اداره کل آمادگی لازم جهت مشاوره های تخصصی را برای تامین کتاب ،منابع و مجلات مربوط به حوزه پدافند غیرعامل در کتابخانه های عمومی سطح استان به منظور استفاده عموم مردم را دارد.

همچنین، احمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان ضمن استقبال از این موضوع اظهار داشت: در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به جامعه و کارکردهای پدافند غیرعامل کتابخانه عمومی مرکز استان و شهرستان تابعه آمادگی لازم جهت در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای محل ذخیره کتاب و مجلات و سایر موضوعات نوشتاری و دیداری و شنیداری مربوط به پدافند غیرعامل برای استفاده مراجعین به کتابخانه های عمومی را دارد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری عمومی و پدافند غیرعامل کردستان
شایان ذکر است در پایان تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل پدافند غیرعامل و اداره کل کتابخانه های عمومی استان جهت اجراء به امضاء طرفین رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر