۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۵۹۳۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد:
احمد جهانسری در کارگاه آموزشی و تمرینی ستادی مدیریت غدیر ویژه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران 11 شهرستان استان، به تشریح مؤلفه های پدافند غیرعامل و حوزه های هشت گانه آن به ویژه حوزه های کالبدی، سایبری، زیستی و پرتوی پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، احمد جهانسری در کارگاه آموزشی و تمرینی ستادی مدیریت غدیر ویژه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران 11 شهرستان استان، به تشریح مؤلفه های پدافند غیرعامل و حوزه های هشت گانه آن به ویژه حوزه های کالبدی، سایبری، زیستی و پرتوی پرداخت.

در این کارگاه که 300 نفر از شهرداران، فرمانداران و مسئولین امور شهری مدیریت بحران شهرستان های استان حضور داشتند، جهانسری با اشاره به تاکید رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص تهدیدات هسته ای، بر برگزاری آموزشهای تخصصی در حوزه پرتوی به ویژه در اورژانس و هلال احمر شهرستان های استان تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد: آموزش های تخصصی پرتوی، باید در اورژانس و هلال احمر شهرستانهای استان برگزار گردد:

مدیر کل پدافند غیر عامل استان ، در این کارگاه از آمادگی اداره کل پدافند غیرعامل و 12 شرکت عمرانی استان، برای تهیه پیوست پدافند غیرعامل و الزامات آن در طرح ها و پروژه های عمرانی استان خبر داد و افزود: جای بسی خرسندی است که در استان 12شرکت عمرانی موفق به اخذ گرید پدافند غیرعامل شده اند.

سردار جهانسری آموزش شوراهای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های استان در زمینة پدافند غیرعامل را ضروری خواند و افزود: پدافند غیرعامل لازمه توسعة پایدار کشور است و باید در این راستا آموزشهای عمومی و تخصصی فراگیر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر