۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۲۵۹۳۲
ذوالفقاری در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور:
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: متأسفانه جریان‌های نفاق در حال آمارسازی غیر واقعی در جامعه هستند و قصد دارند با اقدامات خود به تضعیف کلیت نظام بپردازند. آنها نه دولت بلکه نظام را هدف قرار داده‌اند.
به گزارش پایداری ملی،  حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد اظهار داشت: دستاوردهای بزرگ در امنیت کشور حاصل تلاش مردم و متولیان برگزاری امنیت کشور است.

وی افزود: طی چند سال اخیر با تهدیدات جدی گروه‌های معاند و تکفیری روبرو بودیم اما خوشبختانه شاهد هیچ‌گونه اقدام ایذایی آنها نبودیم لذا این موضوع از سوی کشورهای غربی باعث تعجب شد که با وجود ناامنی در منطقه اقدامی تروریستی در ایران صورت نگرفته است.

ذوالفقاری ادامه داد: علت ناکامی عملیات تروریستی در کشورمان آن است که بستر این اقدامات در کشور وجود ندارد همچنین هیچ‌گونه بحران امنیتی بر ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی وجود نداشته است بر این اساس باید مسائل کشور به گونه‌ای مدیریت شود که هیچ‌گونه بحرانی در کشور ایجاد نشود.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: امروز تمام مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رصد شده و ظرفیت‌های شورای امنیت کشور هم استفاده می‌شود.

وی با اشاره به تأمین امنیت مناسبت‌های مهم کشور خاطر نشان کرد: از جمله ایامی که به شدت مورد تهدید واقع شدیم ایام فاطمیه بود همچنین نگرانی زیادی در برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه وجود داشت که خوشبختانه هیچ مسئله خاصی در این مناسبت‌ها پیش نیامد.

ذوالفقاری پیرامون کنترل رشد جرایم در کشور اضافه کرد: براساس آمار نیروی انتظامی سالانه رشد سرقت‌ها ثبت شده خوشبختانه امروز شاهد کاهش این جرایم در سطح کشور هستیم به طوری که می‌توان گفت با توقف رشد جرایم مواجه هستیم.

معاون امنیتی وزیر کشور تهدیدات دشمنان کشورمان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تهدید کشورهای متخاصم و گروه‌های معاند همواره علیه کشورمان وجود داشته و مربوط به انتخابات نمی‌شود. باید دانست زمانی تهدید معاندان و متخاصمان فعال می‌شود که آسیب‌های داخلی به خوبی مورد مدیریت قرار نگیرد.

وی گفت: متأسفانه جریان‌های نفاق در حال آمارسازی غیر واقعی در جامعه هستند و قصد دارند با اقدامات خود به تضعیف کلیت نظام بپردازند. آنها نه دولت بلکه نظام را هدف قرار داده‌اند. 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر