۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۵۵۱۵
دهیاران شهرستان نهاوند روز سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری سابق(بخشداری مرکزی قبلی) این شهرستان به منظور آشنایی با پدافند غیر عامل گرد آمدند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دهیاران شهرستان نهاوند روز سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری سابق(بخشداری مرکزی قبلی) این  شهرستان به منظور آشنایی با پدافند غیر عامل گرد آمدند.

دراین گردهمایی بخشدار مرکزی نهاوند به نقش دهیاران به عنوان مسئولین امور اجرایی روستاها پرداخت و گفت پدافند غیرعامل یکی از ضروریت اجتناب ناپذیر و موثر در زندگی فردی و اجتماعی است و شما که به عنوان نماینده و مجری مصوبات شورای اسلامی روستاها هستید می توانید در احیای بافت فرسوده در روستاها و تسهیل در تردد مردم نقش بسزایی داشته باشید.

در ادامه این گردهمایی سید رسول حسینی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری همدان گفت: شهرستان نهاوند با دارا بودن 188 روستا یکی از شهرستان های اقتصادی و فرهنگی استان همدان می باشد زیرا این شهرستان در زمینه کشاورزی، دامپروری، پرورش و تولید آبزیان حائز رتبه های برتر متعددی در سطح استان و کشور می باشد که می تواند به عنوان پایلوت قرارگاه زیستی استان معرفی گردد.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری همدان گفت: تهیه طرح هادی در روستاها، همکاری و مساعدت مردم با دهیاران در جهت تعریض معابر علاوه بر افزایش ضریب مسائل بهداشتی می تواند ضمن تسهیل در تردد، زمینه ی آرامش مردم را در روستاها به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی و دامپروری فراهم آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر