۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۵۳۵۳
رزمایش مقابله با حمله تروریستی با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل، مدیرعامل شرکت نفت، مدیرکل بحران و سایر مسئولین استان در روز دوشنبه مورخ 1395/10/27 در انبار شرکت نفت چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،رزمایش مقابله با حمله تروریستی با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل، مدیرعامل شرکت نفت، مدیرکل بحران و سایر مسئولین استان در روز دوشنبه مورخ 1395/10/27 در انبار شرکت نفت چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

در این رزمایش فرد تروریست از طریق پنهان شدن در یکی از نفت کش ها خود را به انبار شرکت نفت رساند و با سرعت به یکی از مخازن نفتی نزدیک و بمب دست سازی را به منظور انفجار به آن متصل نمود.

برگزاری رزمایش مقابله با حمله تروریستی در انبار شرکت نفت استان چهارمحال و بختیاری

در این هنگام نیروهای گشتی و کنترل شرکت نفت پس از مشاهده صحنه ، آژیر خطر را به صدا در آوردند. سپس نفت کش ها از جایگاه بارگیری خارج و نیروهای آتشنشانی به منظور اطفای هرگونه آتش سوزی احتمالی خود را به محل رساندند. همزمان نیروهای گشتی با فرد تروریست درگیر شدند و اطلاع رسانی به نیروهای انتظامی صورت گرفت که به موقع وارد عمل شده و فرد متهم را دستگیر نمودند. همچنین گروه ویژه ای سریعا نسبت به خنثی سازی بمب اقدام نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر