۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۵۲۰۴
با برگزاری همایش آموزشی اصول و مبانی پدافند غیرعامل در مدرسه شهید رضوانی نژاد ،دانش آموزان و کارکنان این مجموعه با مفاهیم پدافند غیرعامل آشنا شدند.

پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با سخنرانی درهمایش آموزشی اصول و مبانی پدافند غیرعامل در مدرسه شهید رضوانی نژادبا بیان اهداف پدافند غیر عامل مبنی بر صیانت از دارایی ها اعم از زیر ساخت ها، مردم و دستگاه های دولتی تأکید کرد: پدافند غیر عامل کاهش آسیب پذیری است و لازمه این امر پیش بینی مسائل و کسب آمادگی در زمان بحران است.

آشنایی دانش آموزان و کارکنان آموزشگاه شهید رضوانی نژاد کرمان با مفاهیم پدافند غیرعامل

پیمان سلاجقه با اشاره به موضوع پدافند غیر عامل و ضرورت آن گفت : پدافند غیر عامل از زمان خلقت بشر به وجود آمده و تاکنون ادامه داشته و گسترده شده است .

وی با اشاره به جنگ های به وقوع پیوسته در طی دوران های مختلف و بررسی آنها گفت : در حال حاضرجنگ به صورت یک پدیده ی اجتماعی در آمده است ، بنابراین وظیفه ی خطیر و اساسی ما در مقابله با  آن ، مصون سازی کشور در برابر تهدیدات و بی اثر کردن این تهدیدات  بر کشور است .

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت : همانطور که خود را در برابر بیماری ها واکسینه می کنیم باید کشور خود را نیز در برابر تهدیدات  مصون سازی نمائیم .

سلاجقه ، واژه ی  پدافند غیر عامل را همطراز با واژه ی دفاع دانست و اظهار داشت : در پدافند غیر عامل، یا دفاع بدون استفاده از سلاح می باشد و یا بدون استفاده از سلاح و با استفاده از یکسری اقدامات و تمهیدات است که به واسطه ی آن در پی کاهش آسیب های وارده به نیروی انسانی ،تاسیسات و تجهیزات در داخل کشور می باشیم .

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر