۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۵۱۲۶
صبح روز دوشنبه مورخ 1395/10/6 مصادف با هفته ایمنی و کاهش بلایای طبیعی جلسه کارگروه مخاطرات زیست محیطی به ریاست آرامنش مدیرکل محیط زیست استان و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل و جمعی از اعضای کارگروه در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح روز دوشنبه مورخ 6/10/95 مصادف با هفته ایمنی و کاهش بلایای طبیعی جلسه کارگروه مخاطرات زیست محیطی به ریاست آرامنش مدیرکل محیط زیست استان و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل و جمعی از اعضای کارگروه در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه مخاطرات زیست محیطی در استان خراسان جنوبی

در ابتدا جلسه موضوع آفت شپشک تاغزار، حوزه عواض ناشی از پیدایش آفت و آسیب های متعدد از آن و همچنین راهکارهای کنترل مهار آفت یادشده مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه ضرورت های لازم عملیاتی شدن طرح فاضلاب حوزه شهرستان سربیشه مطرح شد و گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته پیرامون موضوع آنفولانزای حاد پرندگان در استان نیز به جلسه ارائه گردید.

در این کارگروه افسر، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، ضمن تاکید بر ضرورت رصد و پایش مستمر حوزه تهدیدات زیستی به اهمیت نقش توسعه پژوهشی و آموزشی در حوزه محیط زیست، اعمال عملیات دفاع بیولوژیک در مواجه با تهدیدات طبیعی و مدیریت بحران های طبیعی به روش طبیعت محور و همچنین اهمیت و نقش کلیدی مشارکت و همکاری منسجم و مشترک دستگاه های مرتبط، در روند عملیاتی شدن مبارزه با آفت شپشک تاغزار را مورد تاکید قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر