۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۴۹۵۷
جلسه ستاد مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل، مدیرکل دامپزشکی و سایر مدیران دستگاههای مرتبط در محل سالن اجتماعات حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، جلسه ستاد مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل، مدیرکل دامپزشکی و سایر مدیران دستگاههای مرتبط در محل سالن اجتماعات حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر رفیعی پور مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تشریح علائم و چگونگی پیدایش بیماری مذکور و ارائه گزارشی از وضعیت بیماری در سطح کشور و جهان و تشریح حوزه خسارت وارده از شیوع موضوع فوق در برخی از استانهای کشور خبر داد.

در ادامه اعضای جلسه ضمن اعلام آمادگی دستگاه ها جهت اقدامات لازم، پیشنهادات و نقطه نظرات خودرا به منظور پیشگیری در شیوع بیماری فوق الذکر در سطح استان مطرح کردند.

در پایان جلسه حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن اشاره به توصیه هایی در راستای کنترل حوزه تهدیدات و شیوع بیماری در استان از قبیل کنترل مرزها در ورود طیور و ... به اداره کل دامپزشکی و سایر دستگاه های ذیربط ، ضرورت جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گزار در روند عملیات حوزه مراقبت و پیشگیری از بیماری و اهمیت اطلاع رسانی سریع و انسجام عملکرد همه دستگاه ها در طرح ها و هماهنگی و تعامل بسیج در بخش تولید و پرورش دام و طیور را مورد تاکید قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر