۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۴۸۷۵
نشست مشترک مدیر کل دامپزشکی استان با مدیر کل و مسئولین پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، این نشست در مورخه 13/9/1395 و در محل دفتر مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان غربی برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر کامیار داهیم ، مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی به تشریح اقدامات انجام یافته در خصوص پدافند زیستی پرداخته و گزارش مشروحی از وضعیت بیماری های مهم دام در استان و کشورهای همجوار ، ارائه داد و توضیحاتی در زمینه اکیپ های پایش و کنترل بیماریها ارائه نمود. 

وی با اشاره به جمعیت دامی استان ، موضوعات بهداشت دام و بیماریهای مشترک انسان و دام را حائز اهمیت شمرده و به بیان توانمندیهای استان در مقابله با تهدیدات زیستی پرداخت.

داهیم در ادامه سخنان خود گفت: پایش بیماریها و کنترل مستمر دامداریها ، مرغداریها و مناطق روستایی و عشایری در برنامه های مستمر این ادره کل قرار دارد و در صورت بروز بیماریهای نو پدید ، اقدامات قرنطینه و معدوم سازی ، قابل اجرا می باشد.

در ادامه جلسه ، مرتضی آزادی ، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آمادگی خود را جهت همکاریهای بیشتراعلام نموده و مقرر گردید تا مانور مشترک پدافند زیستی با همکاری اداره کل پدافند غیر عامل و دامپزشکی استان و با مشارکت سایر دستگاههای اجرایی در دی ماه سال جاری و  در سطح برخی از شهرهای استان برگزار گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر