۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۴۷۷۳
ایرج کارخایی با اشاره به تاریخچه، اصول و مفاهیم پدافند غیرعامل و مأموریت‌های آن در مقابله با اقدامات و تهدیدات گسترده دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، مطالبی را در حوزه‌های پدافند غیرعامل در بخش‌های سایبری، زیستی و کالبدی باهدف مصون‌سازی و ایجاد بازدارندگی و قطع طمع آنان از آسیب‌رسانی به‌نظام مطالبی بیان کرد.
به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با حضور در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اداره کل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان در جریان فعالیت‌های این اردوگاه قرار گرفتند.

در جریان این بازدید، رئیس این اردوگاه گزارشی از وضعیت، اقدامات و فعالیت‌های اردوگاه را بیان کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان نیز در جمع کارکنان و سربازان وظیفه مشغول به خدمت در اردوگاه حضور یافته و ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های چشمگیر مدیریت و کارکنان اردوگاه در راستای تبدیل یک تهدید مهم به فرصت و خدمات‌رسانی هدفمند و ارزشی به مددجویان در راستای آماده‌سازی آنان جهت بازگشت سالم و فعال به عرصه زندگی دانست.

ایرج کارخایی در ادامه با اشاره به تاریخچه، اصول و مفاهیم پدافند غیرعامل و مأموریت‌های آن در مقابله با اقدامات و تهدیدات گسترده دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، مطالبی را در حوزه‌های پدافند غیرعامل در بخش‌های سایبری، زیستی و کالبدی باهدف مصون‌سازی و ایجاد بازدارندگی و قطع طمع آنان از آسیب‌رسانی به‌نظام مطالبی بیان کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در ادامه نیز از تأسیسات، آسایشگاه‌ها و کارگاه‌های متعدد حرفه‌آموزی مددجویان بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر