۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۴۵۱۰
مدیر کل پدافند غیرعامل گیلان:
۱۲ کارگروه تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل داریم و امروز در مرکز استان و ۱۶ شهرستان گیلان مانور و رزمایش در حوزه آموزش و پرورش برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان در همایش پدافند غیرعامل که در دبیرستان دخترانه شاهد بهجت رشت برگزار شد اظهار داشت: ۱۲ کارگروه تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل داریم و امروز در مرکز استان و ۱۶ شهرستان گیلان مانور و رزمایش در حوزه آموزش و پرورش برگزار کردیم.

مرادی از برگزاری ۲۵۰ برنامه و فعالیت در هفته پدافند غیرعامل خبر داد و با بیان اینکه رزمایش‌ها تخصصی و  واقعی برگزار شد اظهار کرد: مانور قطع آب در رودسر, مانور قطع گاز در رشت و مانور حملات میکروبی در بیمارستان پورسینا رشت همه از جمله این موارد هستند.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان تاکید دارد که در مقابله با تهدیدات آمادگی کامل داشته باشیم عنوان کرد: باید تهدیدات را به‌خوبی بشناسیم و پدافند غیرعامل به معنای پیش‌بینی و پیشگیری از تهدیدات است.


مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان از برگزاری مسابقه علمی در هفته کتابخوانی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای جزییات بیشتر به سایت انجمن علمی پدافند غیرعامل مراجعه کنند.

مرادی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه زباله داریم اظهار کرد: باید فرهنگ مردم در زمینه زباله عوض شود و مردم زباله کمتر تولید کنند.

وی از راه اندازی نقشه Gis شهری در دانشگاه گیلان خبر داد و گفت: باید متکی به نخبگان خودمان باشیم و نخبگان زیادی در استان گیلان داریم.

مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان از برگزاری رویداد چالش پویش درآمد با محوریت پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: ۸۰ نخبه در این رویداد شرکت کردند که با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر