۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۲۴۱۹۲
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: سطح پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در جزیره خارگ ارتقا می‌یابد و کارگاه‌های تخصصی و اقدامات پیشگیرانه و برنامه‌های آموزشی در دستور کار است.
به گزارش پایداری ملی، سید پیروز موسوی صبح شنبه در حاشیه نشست پدافند غیرعامل اظهار کرد: در حال طراحی و تدوین یک برنامه زمان‌بندی مدون برای ارتقای سطح پدافند غیرعامل در جزیره خارگ هستیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: به‌زودی کارگروه‌های متعددی در سطوح مختلف به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ایجاد خواهد شد. 

موسوی خاطرنشان کرد: در مسیر تقویت آموزش‌های حرفه‌ای به‌ویژه در حوزه پدافند غیرعامل و سایبری با هدف اقدام‌های پیشگیرانه حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: از همه پتانسیل موجود در جزیره خارگ برای ارتقای سطح دانش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استفاده خواهد شد. 

وی از فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل اجرای صحیح پدافند غیرعامل در سطح یک منطقه نام برد و اظهار کرد: در گام نخست باید فرهنگ پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در مجموعه‌ها نهادینه و سپس الزامات آن برنامه‌ریزی و پیاده شود. 

موسوی بیان کرد: همیشه تهدیدها به ما یادآوری می‌کند که توجه به مباحث پدافند غیرعامل با نگاهی ویژه‌تر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مباحث پدافند غیرعامل بسیار گسترده و فراگیر است و باید به این مباحث خصوصا در زمینه آموزش به‌صورت ویژه وارد شویم و این مهم با ملاحظات بیشتری پیگیری شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر