۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۴۱۵۹
سلاجقه مدیرکل غیرعامل استانداری کرمان در دومین دوره توجیهی و آموزشی دبیران و رابطین پدافند غیر عامل استان کرمان که روز یکشنبه 18 مهر در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد ، در سخنانی گفت: تبیین نقش و جایگاه پدافند غیرعامل و معرفی ضرورت ها، کارکردها و فعالیت های آن در سطح استان یک اصل مهم و اساسی است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان:تبیین نقش و جایگاه پدافند غیرعامل در سطح استان یک اصل مهم است.


به گزارش پایداری ملی، پیمان سلاجقه با تأکید برتدابیر و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: دبیران و رابطین پدافند غیرعامل موظفند با ایجادتحرک و انگیزه در سازمان های اجرایی گامی بلند در جهت گفتمان سازی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل بردارند.

وی ادامه داد: با ترویج و توسعه مفاهیم پدافند غیرعامل از طریق شیوه های نوین فرهنگی و هنری ، جلب مشارکت فکری نخبگان و صاحب نظران استانی می توان زمینه های افزایش همکاری و مشارکت مردم و مسئولین را در جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل بوجود آورد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در پایان با تشریح برنامه های هفته پدافند در سطح استان ، تصریح کرد: هرکدام از دستگاه های اجرایی مجازند علاوه بر محورهای گفته شده برنامه های مفید و متنوع دیگری را در راستای تحقق اهداف تبیین شده پیش بینی و اجرا نمایند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر